Bønda i fra Nord
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bønda i fra Nord

Bønda i fra Nord
 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Søknader skrives i denne tråden.

Go down 
+25
ozzytheman
mørketid
draco90
Swix
johannes95
Lumpe
Døren
Sjukken
sindreb90
hellboy_291
bharata
Redbeard
Zubimaru
sander
Yohansa
Hermanni
Artan
Baldér
aoshammy
Prellbakar
Snikisniki
koloalo
spellard
wiliam
Ulvild
29 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
mørketid




Antall Innlegg : 1
Join date : 29.07.2010

Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Icon_minitimeTor Jul 29, 2010 11:36 pm

Fornavn: Marius
Alder: 20
By/tettsted: Kabelvåg, Lofoten
Nick(den du vil ha med i guilden): Mørketid (mage level 80, frost specced, pvp.)
Evt. alts(du også vil ha med): Dyreplager (hunter, lvl 51, under progress)
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): det spørs jo helt på dagene da, men vanligvis på dagen / ettermiddagen.

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?

Jeg vil gjerne være i et sosialt guild, fordelene med dette, det er jo at dere faktisk er norske! Stor bonus!
For øyeblikket er jeg til lite hjelp i pve og raiding, for fokuset mitt har blitt pvp, men jeg er hjelpsom dersom det treng!
450 jc, 335 engineer (under "opplæring")
Er sosial, hyggelig!
kjenner også 2 stk i guildet, Swix og Spizy, arena-team kompisene mine, og RL- kompisene mine!

Ellers, har mine barnslige øyeblikk!
Ønsker bare å være "social"!

edit: labbe


søknad invilget.
Til Toppen Go down
ozzytheman




Antall Innlegg : 1
Join date : 08.08.2010

Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Empty
PosteTema: Level 80 Priest Søknad   Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 08, 2010 1:10 pm

Fornavn:Osmund
Alder:22
By/tettsted:Stavanger
Nick(den du vil ha med i guilden):ossitheman
Evt. alts(du også vil ha med):
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): litt forskjellig:P

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?

jeg vill gjerne bli med for jeg har en irl venn i Beefmeat som er i Bønda i fra Nord, pluss han sa dere
er en veldig avslappet og hyggelig gjeng. Har sillt wow siden det kom ut så har god erfaring med raiding osv,
slacker ikke når jeg først raider eller gjør andre ting i wow:)


labbe: godkjent Smile

velkommen
Til Toppen Go down
Morten1994




Antall Innlegg : 1
Join date : 26.10.2010

Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Icon_minitimeTir Okt 26, 2010 10:51 pm

Hei :=)
Mitt navn er Morten Nilsen.

jeg bor i Røyken i Buskerud.

jeg er 15 år gammel og går på Lier videregående skole.

jeg spilelr på en char som har navnet Stormtower og er lvl 53 Blood elf Pala er Tank/dps jeg prøver å bli geara opp til å Tanke eller Dps i Raid med dere gutta Very Happy

Jeg vil gjære joine deres guild siden jeg har hørt veldig mye kult om guilden Smile

Fryseboks: Har jo spilt med deg, og du virker grei, skal invitere deg på prøve:)
Til Toppen Go down
Macfly




Antall Innlegg : 1
Join date : 24.12.2010

Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Icon_minitimeFre Des 24, 2010 3:25 am

Har nettop fløtt til stormrage har vært på anacrhonos og har tenkt å bli her på stormrage for kameratene mine fløtta hit. e 29 år bor i oppland heter Stig. min main lvl 85 dk har raida en del i fra wotlk har Kingslayer. har en lvl 80 warlock (kingslayer) som e kanskje kommer til å fløte over å. har hørt my bra fra guildn å vil joine dere:) håper på ta dungeons hc og raid med dere fremover vist jeg kommer inn hehe:)

Mvh. Stig aka Macfly


Snikmorderen: Greit nok! Spør etter en commander i Bønda så får du invite! Velkommen om bord!
Til Toppen Go down
Zhantar




Antall Innlegg : 2
Join date : 01.01.2011
Age : 52
Bosted : Lørenskog

Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 01, 2011 3:54 pm

Navn : Rune
Alder : 39
Nick : Zhantar
Bosted : Bor i Lørenskog like utenfor Oslo
Har ingen alts da jeg har måtte lage ny WOW konto... Pga glemt hva den gamle het.

Spille tiden min er variert, men my kvelds tid.
Gjerne etter 19 , for da sover min sønn.


Søker et sosial og fun guild... gjerne et med erfaring da jeg starter med blanke ark igjen.

hvorfor dere bør la meg være med ... si det , men mitt motto er ... å hjelpe andre ..
Håper på positivt svar

Mvh

Rune aka Zhanta
Fryseboks: flott søknad, send whisper in-game for invite:)
Til Toppen Go down
Thejustefier




Antall Innlegg : 2
Join date : 01.04.2011

Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 01, 2011 4:48 pm

Fornavn: Knut

Alder: 18

By/tettsted:Bergen,Fjell

Nick:Thejustefier

Evt. alts(du også vil ha med):

Når spiller du som oftest?:Hele tiden, spiller både morgen,kveld og natt:)

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?

eg vil joine en norsk guild som har muligheter, til og raide og gjøre heroics med hverandre, slik at det er god komunikasjon blandt spillerene.
grunnen til at jeg burde få joine er fordi at jeg har vert med på 3/6 bwd 3/4bot 1/1 bh så jeg kan vertfall tactikene på de bossene og kan hjelpe guilden med det, og så hadde det vel gjerne vert litt greit med en ny tank i guilden og da:)


Godkjent. ta kontakt inngame for invite.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Søknader skrives i denne tråden.
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Bønda i fra Nord :: Guests :: Søknad om landbrukstilllatelse (aka. Kan jeg bli en bonde?)-
Gå Til: