Bønda i fra Nord
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bønda i fra Nord

Bønda i fra Nord
 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Søknader skrives i denne tråden.

Go down 
+25
ozzytheman
mørketid
draco90
Swix
johannes95
Lumpe
Døren
Sjukken
sindreb90
hellboy_291
bharata
Redbeard
Zubimaru
sander
Yohansa
Hermanni
Artan
Baldér
aoshammy
Prellbakar
Snikisniki
koloalo
spellard
wiliam
Ulvild
29 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Ulvild
Moral-bonde
Moral-bonde



Antall Innlegg : 140
Join date : 20.10.2009

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeMan Des 21, 2009 5:29 pm

Skriv inn søknaden som svar på denne tråden.
Les først tråden "Les denne før du søker" (doh!).

Siden det er det sosiale som er fokuset i denne guilden, så er det sosial informasjon vi setter pris på mer enn hvilke achi og gear lvl du har.

NB!!
Hvis du ljuger på alderen vil du bli utsatt for det min mann kaller "Wrath of Wife", ved denne anledning "Wrath of Ulvild".
Jeg tolerer ikke å bli lugd til, så da får du heller løpe til en av mennene i guildet for beskyttelse Wink (ja, dere vet hvem dere er)

Velkommen Smile

Om din søknad blir innvilget, så må du fullføre registreringen på forumet, ved å søke om medlemsskap i gruppen "Bonde".
Les min forumpost om forumregistrering for fremgangsmåte.

Edit (Snikmorderen): Vennligst skriv kun søknader i denne tråden og ikke andre ting. Andre ting=andre steder. Razz Alt som ikke er søknadstekst vil bli slettet (uansett hvem som har skrevet)!


Sist endret av Ulvild den Fre Jan 22, 2010 12:18 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
wiliam




Antall Innlegg : 2
Join date : 03.01.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:24 pm

jeg vil bli et m,edelehem av denne kule klanen jeg har aldri sett en norsk klan før lol! så dette eier verså snill la meg joine plz-.-
Til Toppen Go down
Ulvild
Moral-bonde
Moral-bonde



Antall Innlegg : 140
Join date : 20.10.2009

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:28 pm

Vær vennlig å les "Les denne før du søker"
Til Toppen Go down
wiliam




Antall Innlegg : 2
Join date : 03.01.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:36 pm

hei jeg er 18 år heter wiliam lund begynte med rokses en warrock leter etter en clan lever i sandefjor så klanen i orgrimar ønsker å joine siden det går rykter omm denn
clanen det hadde vert fett og joine det betyr mye for meg
allee i clanen eier.
så plz kann jeg joine det hadde betydd like mye somm å få joine blizard! verså snill la meg bli med det hadde vert sååååååå kult

Snikmorderens svar: Etter en vurdering som toppet seg ved at du løy i søknaden (og som var grusomt dårlig skrevet) avslår vi denne søknaden

jodleboy: hehe idd
Til Toppen Go down
spellard

spellard


Antall Innlegg : 1
Join date : 11.01.2010
Age : 29
Bosted : ålesund

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 3:00 pm

Hey:D e e 14 år og hete Thomas B Haugen og har vel egentlig mange hobbya:D (WoW regnes som en av dem)
e har leita etter en heil norsk guild i sikkert over et år og ditte e den første e har funne som e tror kommer til å vær den siste guilden e e i (altså den som e blir i resten av gaming livet mitt).
e e en hjelpsom fyr, som regel alltid positiv og veldig gla i å interacte me andre players:D
hvis e kunne få joina dinne guilden hadde de vært konge:)
charactern e vil ha me e: Mickthompson.
e spilla som oftest etter skoletid og utover kvelden:D spille mye i helgene ogsåVery Happy
da får e bare håpe på det beste:)


Ninjalf: d va mæ du huka tak i i Zul drak:) du verka hyggeli som et førsteintrykk å d e vell å bra. grunna din lave alder så vil æ veldi jerne høre andre sin førmeining om saka. detta e ikkje før at vi har no imot yngre spellera men grunna diverse uheldie hendelsa å fleire gråe hår en nødvendi av tidligere onge spellera. bi du tatt inn vil du være under oppsikt di første par uken (nøyakti tid kommer vi tbake tell) detta e bare før å se kor d går å om tonen e go me dæ i guildet:) før vi vil at gaming skal være arti å en fun casualguild me noen raid i ny å ne. målet vårres e å ha d gøy å ønske deffør ikke spellera som motstride d. les di andre trådan grundig om førventa oppførsel osv så vil æ ønske dæ lykke tell å ska sleppe tell våre andre storbønder.

Snikmorderen: Trial innvilges med prøvetid etter commanderes diskresjon. Send /w til en i guilden så kan de sikkert henvise til en online Commander.
Til Toppen Go down
koloalo




Antall Innlegg : 1
Join date : 19.01.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeTir Jan 19, 2010 12:56 am

Hei:) æ heite Tor-Edvard Nilsen e 19 år å kjæm ifra en liten komune såm heite Øksnes i Nordland fylke:)
æ har leita ætter en norsk guild vældi længe, å fikk et hint om deinan guildn av en kompis såm e me i guildn:)
æ e en snijl å hjelpsom kar såm gått kain gjør ting før ainer i guildn som før eksæmpel booste vess d trængs:)
æ spælla næstn kun i ukedagan ætter klåkka 15.30 pga at i hælgen så e æ ilamme dama (mn spælla litt alikavæll)Razz å i uken e d skole:(
karaktern æ vijl ha me i guildn heite: koloalo å en en 80 DK:)
takk før at du/dåkker laga en norsk guild:D:D:D:D
håpa æ får værme:)

Snikmorderen: OMG Enda en nordlending som insisterer på å skrive på dialekt??? (Dårlig skrevet attpåtil... f.eks. ilamme (i lammet?) skrives normalt: i lag med. Det går fint an å skrive forståelig samtidig som man ivaretar dialekten sin altså!!!) Jaja... Mas på kompisen din om å få en commander til å invitere når du er på... Razz

[b]Ninjalf/Gorthog: du klage på at d e einnu en norlænning å æ klage på at d e einnu en myreværing;) velkommen Tor-Edvard Smile
Til Toppen Go down
Snikisniki




Antall Innlegg : 1
Join date : 22.01.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 1:23 am

Morn der ute i kalde Nord!

Ja, kan vel begynne med aldren da. sitte her 25vintera gammel og blir ikke yngre selv om jeg prøver..

Har no spillt wow siden vanilla da. men kom me bare til lvl 59 før BC kom å ødela litt spille.
men har no spillt litt av og på siden den gang, og sitte igjen med 4 som er lvl 80 og 2 lvl 40+.

Ser me sjøl som en mer sosial person i wow og har vel smålig ønsker om kansje ta over magen min hit til denne realmen.
Søker da om å få komme inn i første omgang med en liten DK som bare i farta fikk navnet Mjsmerte

Men som sagt, om jeg liker meg her på servere kommer jeg minimum til å flytte over 1 spiller. (Magen min) snart 5k gs. Link til ho: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Nirie

Og grunnen til det er Female er at det var dama mi som starta å spille ho. men etter ho blei lvl40 så kjøpte e spille til ho =) Ho spiller også daglig no=)

Når det kommer til erfaring i div raids og slikt så er jeg ikke så klok der, men lære fort. har liksom aldri vært i en raide guild før.

Når det kommer til når jeg spilelr på døgnet er vel svaret: Når jeg er våken. jobber i Securitas som vekter, da mest natt. så når jeg ikke er på jobb så spiller jeg. mest om natta. men seff på dagtid også.

Så håper no at dere vil ta meg inn i varmen, så skal jeg gjøre mitt beste for å trives og komme etter med spillerene mine.

Hilsen Robert i fra Ålesund.

Snikmorderen: For å utheve det Nagnag prøvde å svare... Velkommen skal du være! Ta kontakt med en i guilden så blir du henvist til en online commander!


Sist endret av Snikmorderen den Fre Jan 22, 2010 8:06 am, endret 2 ganger (Reason for editing : Kan ikke se noen grun til at han ikke får bli med velommen Mjsemerte til gulden :P)
Til Toppen Go down
Prellbakar




Antall Innlegg : 1
Join date : 24.01.2010
Age : 30
Bosted : Tromsø

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 4:12 am

Fornavn:Marius



Alder:16



By/tettsted:Tromsø



Nick(den du vil ha med i guilden):Prellbakar



Evt. alts(du også vil ha med):



Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?):e på som oftes, å når æ kan.



Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde? Fordi æ har hørt om guilden og æ synes den høres bra ut,når æ dinge 80 vil æ være me på raid å æ høre dokker gjør det veldig bra der, så d e innspirerende,har løst å være me i en sosial guild, vil helst være me i en norsk guild å nu fant æ en. æ e en sosial kar som e på når æ kan å så ofte æ kan Smile e forresten søskenebarnet til han Ruben/Kompleks å han sir at guilden e super.

NINJALF/GORTHOG: Innvilget, velkommen tell bondelandet.
Snikmorderen: Dæven kor du sug i BB-kode, Alfa! Razz Nu har æ rætta opp alle feila æ så. Gjør det rætt fra nu av, ok? Wink
Til Toppen Go down
aoshammy




Antall Innlegg : 1
Join date : 26.01.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeTir Jan 26, 2010 10:39 am

Hei Very Happy

Fornavnet er Andrè
Alder 21
Er fra Bergen Very Happy
Eneste horden på serveren...
Spiller mest på kvelds og nattes tid ellers når jeg er våken Very Happy

vorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
Norsk guild med norske spiller er altid bra Very Happy er bare ute etter en sosial guild ettersom det er min første horde..
Har 4 80's på denne server som er ally (priest, lock, palla og rogue.. priest main)
Har også blitt ganket i pvp av folk fra denne guilden før så eg vet noen kan spille lol!

Snikmorderen: Greit nok... Send mld til et pålogget medlem og spør etter en commander så får du invite. Btw, er nicket på spilleren "Aoshammy"? Hvis ikke så er det fint om du redigerer søknaden til å inkludere nicket på spilleren du vil ha inn i guilden. Wink
Til Toppen Go down
Baldér

Baldér


Antall Innlegg : 1
Join date : 29.01.2010
Age : 34
Bosted : Sortland

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Søknad   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 9:18 pm

Fornavn: Annika
Alder: 19 (20 om en månede)
By/tettsted: Sortland
Nick(den du vil ha med i guilden): Baldér
Evt. alts(du også vil ha med): Ingen
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): Kommer ann på nor jeg jobber, men er så heldig at jeg har fått beskjed hos sjefen min om å ta med pc så jeg har noe å holde på med da det er lite å gjøre, så spiller en del der også :p

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde? Har tilbrakt 3 år på landbruksskolen (med fordypning i hest) så er vel på sin plass at jeg holder meg innenfor sjangeren. STå opp kl 5 om morgenen å melke kyr er digg What a Face

jodleboy: søknaden er herved godkjent =) Velkommen til BifN.
kontakt en fra guilden når du er på slik at de kan dirigere deg til en Commander som kan invitere deg =)
Til Toppen Go down
Artan




Antall Innlegg : 1
Join date : 31.01.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 12:41 am

fornavn:
Artan

alder:
18

by:
Jeg kommer fra Stavanger/Madla
Men bor i Gjløvik nå

nick:
Jènkò - Death Knight


når jeg spiller:
Jeg spiller ganske ofte, jeg spiller ikke så mye på dag tid, men spiller hver dag som oftest på natttid og etter middag,
Er ganske aktiv

horfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
Jeg har alltid hatt lyst til og være i en god guild, og jeg har en god venn/nabo i denne guilden som sier den er bra >D og jeg ha lett etter en norsk guild lenge og synes det er greit fordi da er det enklere og forstå og raide siden da skjønner jeg det bedre og har også hørt det er en sosial guild og sånne guilder liker jeg>D

hvorfor bør dere la meg bli en bonde?.
Jeg vil bli en bonde fordi jeg liker og spille har spilt wow siden det kom ut så er grei nok til og spille forsjellige classes, og jeg vil være i en norsk guild så jeg skjønner det mye bedre er god i engelsk men ikke like lett og forstå hver enste gang jeg raider og jeg elsker og snakke om forsjellige ting om spillet og uten om spillet. det er ikke så mye mer og si men jeg liker og bli kjent med nye folk og er ganske så sosial

(Gear: Jeg er ganske så godt geara har full t9:) og sockets og alt er tank og kan og tanke med Death Knight)

msn: fjernet av admin
Vis det er noen spørsmål:D

Takk for at du tok deg tid til og lese dett:)

Mvh

Artan Very Happy

Snikmorderen: Godkjent! Ta kontakt med en commander i guilden (spør hvemsomhelst i guilden så forteller de deg hvem som er på) så får du invite.
Til Toppen Go down
Hermanni

Hermanni


Antall Innlegg : 1
Join date : 02.02.2010
Age : 34
Bosted : Myre

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Kzerz søknad om å bli bonde :)   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeTir Feb 02, 2010 9:39 am

Fornavn: Joakim
Alder: 20
By/tettsted: Nordland, Øksnes. Myre <3
Nick(den du vil ha med i guilden): Kzerz. MS Elemental OS Resto Shaman
Evt. alts(du også vil ha med): Muligens Jukki Dk. men har ikkje gidda å levle han t 80 einnu :p
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): Ætter skoleti sånn ca hall 4

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
leita egentli ikkje ætter en guild så bære e sosial. så om muliheta e dær, så kuinne æ ha tænk mæ å søkt så raid ledar. har ærfaring ifra aillt så fijnnes. å muligens ihværtfaill prøv å få 2 raid daga i uka. men om ikkje detta e muli, så søke æ bære så sossial/raid medlæm.
ser på mæ sjøll så en hjælpsom å hyggeli kar. ta kontakt om d sku vær nåkka meir dåkker lura på Smile


Labbetus: eg som henviste han til forumet, han virka veldig gira på og raide midt i uka. er litt redd han vil dra med seg folk midt i uka, noe som igjen kan føre til at vi ikke er nok folk på fredagene for folk har blitt sava i uka. men om han før beskjed om at han kan sette opp så mya han vil fra lørdag og fram til og med tirsdager, så blir alt unloocka på onsdag og ingen er da savet til fredag. Laughing ellers hørtes han veldig grei ut: så jeg er posetiv til hans søknad.

Bkdoom: høres bra bare man får sava fredags raidet har ikke jeg noe i mot så har han raid exp virker d som

Alfa/Gorthog: Whisper en ingame commander før invite. eller spør en member av guilden så henvise di dæ tell en online commander
Til Toppen Go down
Yohansa




Antall Innlegg : 1
Join date : 05.02.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeFre Feb 05, 2010 10:30 pm

Fornavn: Fredrik
Alder: 25år
Ifra: Trondheim/malvik

Nick: Archenio

Hvorfor jeg vil bli medlem av bønder'n ifra nord? Er jo en urban bonde ifra malvik og har spilt wow no i 3år, men enda ikke vært i en norsk guild Razz Er no i en dansk guild, hvor man som sagt tidligere i forumet her e lei av å lese/skrive "slemme dreng" og slikt hele tida =) Hadde vært undherholdere og mere sosialt og fått blitt med i en norsk guild hvor man kommer på litt høyere kommunikasjons nivå Wink
Har 2 lvl 80'er på serveren. En hunter og en shaman. Har 3 kompiser RL i denne guilden fra før av og de skryter mye av den ;D

Jodleboy: /w en fra guilden, og de vil dirigere deg til en Commander som kan invitere deg. Velkommen! =)
Til Toppen Go down
sander




Antall Innlegg : 1
Join date : 09.02.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeTir Feb 09, 2010 10:41 pm

Hey, Vil gjerne joine guilden.

Heter Sander er 14 år gammel er Rl ( reallife venn med Kompleks(Ruben) og Aleksander ( Trappe og noen flere chars) her vert ig guilden før. Startet ny wow account med 3x lammi Kompleks for raskere levling er forløplig level 29 undead mage. Heter Unlivin takk : )

Snikmorderen: Godkjent under tvil (ikke noe bra søknad...). Be Ruben eller Aleksander om å henvise deg til en online Commander for invite.
Til Toppen Go down
Zubimaru

Zubimaru


Antall Innlegg : 2
Join date : 10.02.2010
Bosted : Andenes

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 3:03 pm

Hei hei! sunny

Fornavn:
Maria

Alder:
25

By/tettsted:
Bor oppe i nord, på Andenes

Nick (den du vil ha med i guilden):
Zabaglione

Evt. alts (du også vil ha med):
Er ikke helt sikker, får se hvilken jeg ender opp med å spille mest etter Zaba.

Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?):
Som regel på kveldstid, men akkurat nå er jeg på jobb, og har ikke så veldig mye å ta meg til, såeh. Smile

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
Jeg ble tipsa om denne guilden av en kompis, BK. Hørtes gøy ut å være med i en hel-Norsk guild, så derfor er jeg nå her.
Jeg er ei glad og positiv jente, som ikke har problemer med å skrive bokmål. Sosiale antenner har jeg også, og liker å spre godt humør til de jeg har rundt meg.
Har spilla WoW i 3 år tidligere, men quitta og solgte kontoen min i 2008. RL var skyld i det. Min main da var Amorexis, Troll Rogue. /miss
Nå er jeg tilbake, og har starta helt på nytt. Min høyeste level er for tiden 23, det sier vel litt.
Har jo en del erfaring fra tidligere, men masse er allerede gått i glemmeboka. Det kommer sikkert tilbake etterhvert.
Skjønner jo godt dersom dere ikke vil ha min low lvl main i guildet, men jeg har ihvertfall gjort et lite forsøk.
Tata! cheers

Ulvild: Du er allerede invitert av BK, men det er uansett et klart JA på din søknad! Velkommen Smile

Jodleboy: Hør Hør =)

Snikmorderen: Selv om du ikke allerede hadde blitt invitert så måtte vi ha godkjent denne søknaden. Den var bra skrevet og ikke på forferdelig dialekt... cheers
Til Toppen Go down
Redbeard




Antall Innlegg : 1
Join date : 18.02.2010
Age : 33
Bosted : Ved sia av kjerka(men aldri inni)

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeTor Feb 18, 2010 7:50 pm

Hei

Fornavn: Magnus aka Redbeard/Rødskjegg(jeg er skalla og har rødt skjegg. Ser ut som jeg er 40 og pirat og er egentlig ganske takknemlig for det).
Alder: 19
By/tettsted: Andenes/Andøya
Nick: Bedros
Evt. alts(du også vil ha med): Ingen foreløpig.
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): Jeg spiller når jeg har mulighet for det. Siden jeg bare tar ekstrafag på vgs og er der 15 timer i uken, så har jeg min del av tid til å spille (Nolifers ftw!). Hovedsaklig spiller jeg ettermiddag, kveld og natt.

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde? Jeg ønsker å bli en bonde fordi jeg har endel venner i dette guildet, jeg liker tanken på å få kontakt med flere andre norske WoW-spillere så jeg slipper å føle meg så ensom her oppe i det kalde nord(haha). Kort sagt så er jeg forholdsvis sikker på at det ville vært kult å spille med dere, og jeg tror guildet passer godt for meg med tanke på mengden jeg spiller og at jeg egentlig er litt glad i å ha det artig når jeg spiller og ikke være blodseriøs hele tiden.


Så får dere vurdere om dere ser på meg som egnet. Mvh Magnus



Ulvild: Enda en nordlending, er dette et kuppforsøk eller noe? I det minste skriver du bokmål;) velkommen skal du være, whisper et guildmedlem online får å få invite fra Commander som er på.

Bkdoom: endelig kom du over etter jeg masa på deg ? Smile
Til Toppen Go down
bharata




Antall Innlegg : 3
Join date : 19.04.2010
Age : 33
Bosted : blærum

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeMan Apr 19, 2010 12:39 am

Fornavn:
Eero

Alder:
19

By/tettsted:
blærum

Nick(den du vil ha med i guilden):
Bharate - Pally Healer

Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?):
når jeg har tid, mye på natta.

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
jeg vil bli bonde fordi jeg synes at guildets formål passer min spillestil og fordi jeg kan bidra med mye sosialt og senere i høyere lvl.

jeg har spilt wow helt siden vanilla version der jeg kom helt opp til rank 11 i PVP. på tidligere kontoer har jeg hatt maxed mage(60 og 70), rogue(60 og 70) DK(80) og drOOd(70).

jeg liker PVP og raiding men aller mest å drikke noggenfogger elixir. RIP Wall Walking!

Ulvild: Du er herved invitert på prøve til guilden. Håper du er en sosial spiller som aktivt vil bruke guildchat Smile
Til Toppen Go down
hellboy_291

hellboy_291


Antall Innlegg : 1
Join date : 21.04.2010
Age : 35
Bosted : myre

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 8:07 pm

Tema: Re: Søknader skrives i denne tråden. Søn Apr 18, 2010 11:39 pm

--------------------------------------------------------------------------------

Fornavn:
kristoffer

Alder:
21

By/tettsted:
Myre

Nick(den du vil ha med i guilden):
hallariano(retri pala) vil å ha me hellarian (hunter)

Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?):
aillt etter når æ har tia t å spæll så.

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
lika å vær i en sosial guild dær folk faktisk prata me kværainner, å at der e meire teng som sjer. d e jo arti å verme på guildraid.
har jo åg en del av kompisan mine som e me i guildn, michael, kristian, tor edvard b.l.a

NINJALF kom dæ på så får du inv. hilsen alfa
Til Toppen Go down
sindreb90




Antall Innlegg : 1
Join date : 02.05.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeSøn Mai 02, 2010 1:49 pm

Fornavn: Sindre
Alder: 20
By/tettsted: myre
Nick(den du vil ha med i guilden): Sindreb
Evt. alts(du også vil ha med): ikke på denne serveren
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): kveld, morgen

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde? jeg vil joine for å ha det artig, raide osv

Ulvild: Søknaden er godkjent, og du kan bli invitert på prøve. Ta kontakt ingame så ordnes det invite. Vær klar over at vi ikke er en raiding guild, men et sosialt guild som bare har én fast raidkveld (fredager). Velkommen Smile

P.S. Husk å gjennomføre forum registrering del 2 (se min guide)
Til Toppen Go down
Sjukken




Antall Innlegg : 2
Join date : 21.03.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeSøn Mai 30, 2010 2:06 am

Fornavn:
Eivind
Alder:
16
By/tettsted:
Tromsø
Nick(den du vil ha med i guilden):
Sjukken
Evt. alts(du også vil ha med):

Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?):
Spiller mest dag og kveld

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
Venner er med i Bønna. har lyst til og bli med i ett norsk sossialt guild der man kan få hjelp til og bli bedre i WOW.

Labbetus: søknad invilget Smile husk og gjennomfør del 2 av registrering. whisper en comander når de er online. letteste måten å gjør det på er og vær online på fredag, rundt 19, sia da pleier vi og raide. comander (bkdoom,labbetus,grøtleif,nagnag,nagpally,sinnsyk,snikmorderen. er noen flere oxo.)
Til Toppen Go down
Døren




Antall Innlegg : 1
Join date : 02.06.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 12:04 pm

Fornavn: Aleksander
Alder: 17
By/tettsted: Oslo
Nick(den du vil ha med i guilden): Døren
Evt. alts(du også vil ha med):
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): kommer an på om jeg har sovet i det hele tatt natta før:P men spiller som oftest på kvelden

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde?
fordi bønder er morsomme og de får ta på kuer og geiter og sånn, + at jeg leter etter en kul sosial guild å snakke med når jeg kjeder meg

Snikmorderen: Søknad innvilget og du har fått invite på prøvebasis. Anbefaler å lese reglene på forumet.
Til Toppen Go down
Lumpe




Antall Innlegg : 1
Join date : 21.06.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Bonde søknad fra ei Lumpe   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 7:23 pm

Fornavn: Victor
Alder:15, 16 i oktober! Very Happy
By/tettsted: kan vel kalle meg en bygutt fra Oslo
Nick(den du vil ha med i guilden): Lumpe
Evt. alts(du også vil ha med): Flacky + Puzzlegame
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): Dag og kveld (av og til natt og, men ikke si det til noen) Wink

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde? jeg har lyst til å være med i Bønda i fra nord fordi jeg liker å ommgås med andre landsmenn og en sosial og trivelig guild. dere bør la meg være med fordi jeg har masse humor, kan vel diskuteres om du liker den eller ei men satser på at det er bra. jeg holder kjeft når jeg skal og er konsentret når jeg raider. Er sosial og liker å prate, forhopentligvis ikke for mye for dere Wink håper dere aksepterer meg til guilden og om jeg kommer in skal jeg ikke skuffe dere (om dere har noen forhåpninger om meg) Very Happy


Fryseboks-En FLOTT søknad:] og at du klarer å holde kjeft er et+ Razz fint at du kan være med å diskutere også, alt i alt en grei søknad, du er ganskje litt vel ung, men:
Søknad innvilget, ta kontakt med en commander/founder når du logger på.
Til Toppen Go down
johannes95




Antall Innlegg : 1
Join date : 26.06.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 1:51 am

Fornavn: johannes
Alder:15
By/tettsted:litt utenfor Asker, nærsnes
Nick(den du vil ha med i guilden): Baltas
Evt. alts(du også vil ha med):ingen egentilg Smile
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): dag og kveld, spiller ofte på natta når deter helg eller ferie Very Happy

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde? Jeg vil bonde fordi jeg vil være med i en guild der alle snakker norsk og der alle har det tivligt. Jeg har en venn i guilden Lumpe og han sa jeg burde være med, så defor søker jeg nå Very Happy Dere burde la meg være en bonde fordi jeg liker og raide og syns jg er god i det. ( ikke for å skryte ) Og fordi jeg liker og snakke og komunisre med andre og ha det gøy ! Smile

Dere blir ikke skuffet.

Edit: Sinnsyk
Søknad innvilget, selv om vi egentlig hadde 18-års gense i guilden...
Lumpe fungerte bra på raidet i dag, og det er derfor du kommer inn.
Husk at det er ryktet til Lumpe som står på spill når du Pugger Wink
Til Toppen Go down
Swix




Antall Innlegg : 1
Join date : 29.07.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeTor Jul 29, 2010 10:40 pm

God Morn i underverdn Smile

Eg heite då Christer Markussen og kommer i fra det kalde "uvitende" nord, flott plass som heite førr Lofoten.
Førr tia e eg 19, håpa på å bli 20 snart om ikje værgudan drep oss her oppe Wink
Har nettop transferra charactern min te servern pga venna som spella her, har en alliance paladin, men like best hord shammyen min (H)
Charactern min heite då førr "Swix" og har en gs på 5200+ både pvp/pve. Må vel då og sei at den e elemental Smile
Min forige guild besto av 60% norska og vi hadde det djevelsk morsomt, og va den som ga meg mi beste raiding erfaring i lvl 70.
Førr tia har eg då berre levla opp te 80 me 2 characters, og grinda gear på fritia som freelancer me førskjellie guilds, nu har eg løst på en guild
eg kan slå meg te ro me Smile
Spelletia varier litt, pga jobb, men ska bynn skole igjen nu så då blir eg vel fri kveldstid/natt tid, litt på dagtid også, lika å gjør litt pvp førr å få tia te å gå Smile
( Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormrage&cn=Swix )

Håpa på positiv respons og ellers ha en fin sommer Smile


edit: labbe

søknad invilget med 14 dagers prøvetid !
Til Toppen Go down
draco90




Antall Innlegg : 1
Join date : 29.07.2010

Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitimeTor Jul 29, 2010 11:12 pm

Fornavn: Daniel
Alder: 19
By/tettsted: tettsted og tettsted... Gravdal.
Nick(den du vil ha med i guilden): Spizy
Evt. alts(du også vil ha med): Har en druid, Chilinut
Når spiller du som oftest?(morgen, dag, kveld, natt?): alt etter. er jeg med dama spiller jeg på kvelden, ellers så er det dagtid og kveld.

Hvorfor vil du bli bonde og hvorfor bør vi la deg bli en bonde? jeg liker å klippe plenen og melke kuer og slikt... neida, fordi jeg gjerne vil ha en raiding guild som har litt progress i icc på horde siden. har kommet til sindragosa på en palladin tank. så kan tacts tom 11/12.

ps: er en venn av swix.

edit labbe

søknad invilget affraid
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknader skrives i denne tråden. Empty
PosteTema: Re: Søknader skrives i denne tråden.   Søknader skrives i denne tråden. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Søknader skrives i denne tråden.
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Bønda i fra Nord :: Guests :: Søknad om landbrukstilllatelse (aka. Kan jeg bli en bonde?)-
Gå Til: