Bønda i fra Nord
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bønda i fra Nord

Bønda i fra Nord
 
IndeksLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hvordan registrere seg på forumet

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ulvild
Moral-bonde
Moral-bonde



Antall Innlegg : 140
Join date : 20.10.2009

Hvordan registrere seg på forumet Empty
PosteTema: Hvordan registrere seg på forumet   Hvordan registrere seg på forumet Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 1:13 pm

Dette er en walk-through guide for andre blonde bønder, som har like store problemer som det jeg hadde når jeg registrerte meg geek

Del 1: Registrer deg
1. Klikke på linken ”Register” du finner i fanen med options
2. Godkjenne betingelsene, og at du er over 13 år.
3. Fyll inn medlemsinformasjon - Bruk et nick som vi kan identifisere deg med, aka. din main char, RL navn e.l.
4. Bekreft passord
5. Du mottar nå en mail, trykk på linken for å aktivere registreringen
6. Du er nå registrert
7. Søk om medlemsskap i tråden "søknader skrives i denne tråden". Husk å lese "les denne før du søker"

Del 2: Bli medlem av forumet- For de som er medlemmer av guilden
1. Logg inn om du ikke er det
2. Trykk på linken ”Groups” du finner i fanen med options
3. Under ”Bli medlem i gruppe”, velger du ”Bonde”
4. Trykk på ”Vis gruppeinformasjon”
5. Trykk på ”Send søknad”.
Søknaden er nå sendt, en moderator vil bli varslet av en mail, og må godkjenne deg, før du får adgang til resten av forumet 
6. Du vil få en mail når en moderator har vært online for å godkjenne søknaden din. Dette kan ta litt tid, avhengig av når en moderator kommer online.
Gratulerer, du er nå et fullverdig bondemedlem av forumet 

Del 3: Hvem er du?
1. Trykk på linken ”Profile”, og fyll inn relevant informasjon
2. Gå til forumet Medlemmer>Medlemsinfo>Hvem er jeg
3. Fyll inn informasjonen: Nicks, RL navn, alder og kjønn (det siste er en IQ test Razz )
4. Browse resten av forumet, og kom gjerne med innspill på pågående diskusjoner 

Og om noen lurer på hvem "test" er, så er det den brukeridentiteten jeg lagde for å kunne lage denne guiden king


Sist endret av Ulvild den Lør Mar 20, 2010 11:43 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Snikmorderen
Storbonde
Storbonde
Snikmorderen


Antall Innlegg : 167
Join date : 12.01.2008
Age : 43
Bosted : Drammen

Hvordan registrere seg på forumet Empty
PosteTema: Re: Hvordan registrere seg på forumet   Hvordan registrere seg på forumet Icon_minitimeTir Okt 27, 2009 1:46 am

Dersom du ikke klarer å faktisk bruke et nick som forteller oss hvem du er må du sende en pm til Ulvild som kobler forum-nick mot ingame-nick. Wink
Til Toppen Go down
 
Hvordan registrere seg på forumet
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Bønda i fra Nord :: Guests :: Søknad om landbrukstilllatelse (aka. Kan jeg bli en bonde?)-
Gå Til: